30 juni 2010

★ Sunking Deluxe ★

Sämst uppdatering men det beror faktiskt på att min laptop helt enkelt ballade ur och dog hela tiden varför jag inte kunde posta ett enda inlägg! I måndags fick jag inse mig besegrad i vårt power battle och drog till SIBA i stekhet city-värme för att tjacka en ny duglig laptop eftersom det är ohållbart att vara utan burk när jag har behov av den så pass mycket som jag har just nu. Sved som f*n i plånkan kan jag meddela - riktigt lack är jag för det var det sista som behövdes just nu.

Midsommar blev hel-grymt! Grill, chill och rock 'n' roll bland alla rockers i Tanto med mina bröder och min svägerska. Dock kanske jag kunde skippat den där sista flaskan (*host*) rosé men det är lätt att vara efterklok. hade lite pix från tidigare delen av kvällen i min kamera så håll till godo.

Tanto Rocker Midsummer






Engångsgrillar - Dä ä fint dä!



Min ena bror (han är faktiskt såhär;))



Min andra bror



Min svägerska fotografen;)



Grillat!



Fina Maria



Jag och Mia




Vad har jag mer gjort sen sist? Firat min svägerskas födelsedag, vinkat av mina bröder som åkt till L.A resp Rhodos, supit mig full på Strega hos en polare, tränat, sökt jobb och börjat packa ihop och kirra med lägenheten. Idag har mäklare nr 1 varit på besök för värdering och nr 2 är på ingång inom en halvtimma. Otroligt nervöst med bostadsförsäljning eftersom man inte vet om man går på ett ut eller gör en förlust,men jag har inget val. Nu i juli/augusti flyttar jag in i 5:an vid Norrmalm/Ö-malm och jag har en hel del att fixa innan dess. Saker ska flyttas ut, magasineras och det ska spacklas och målas om på sina ställen. Ett jäkla meck minst sagt.

Kände att jag behöver semester så just nu packar jag väskan för imorronkväll drar jag hem till Gotland utan returbiljett. Jagjag har sagt nej till jobb på båda Rockweekend och Getaway så att jag kan göra vad tusan jag vill och drar hem till Stockholm när jag känner för't. Självklart tar jag med mig mobil, laptop och kamera så det kommer bli finfina uppdateringar, promise!

Ikväll ska jag dra och möta upp Van Halen som kommer direkt från flyget från Belgien och Graspop för att dra några bira på nåt rockhak - That's how we do it! Jag ska göra sunkstyle till en sport - Att fixa till sig är fett ute har jag bestämt (bästa sättet att slippa anstränga sig;)).

När jag skulle tjacka min laptop och grejjer häromdagen tittade tjejen i kassan först väldigt förvånat på mig (rocking sunkstyle deluxe med trassligt hår och en half-sleeve gadd) och sedan på kassa-skärmen. Där stod nämligen denna nätta summa som jag skulle betala. It's now a fact - I'm bad to the bone!



Den här bilden tog jag i fiskebutiken jag och Anders var i igår - Så jävla bra: He's beaten by the ugly stick!!! Hahah!



Bild på mig från då farmor begravdes förra veckan - Jag har bannemig en begynnande rynka i pannan! Så går det när man börjar närma sig 30-strecket!



ROCK ON folket
- Hör av er om ni kommer förbi Gotland eller Stockholm i sommar så kör vi hårt!
Puss!

5 kommentarer:

  1. heeej babe!
    Jaa nu e d över :D kom hem för en stund sen och nu e d ledigt i 5 veckor. helt underbart =) hur e allt med dej då? ser ut som du haft en trevlig midsommar och det har jag oxå^^ träffade bara en kompis men vi hade d så mysigt så :P
    ¨Va händer till helgen då?
    Pusspuss!

    SvaraRadera
  2. haha, diggar den där slutsumman på kvittot :)

    SvaraRadera
  3. sv;ja det är fan sant! haha =) eller så får vi hålla oss till de bättre festivalerna! ;d

    SvaraRadera
  4. hahahaha
    Verkligen Bad to the bone!!! :-)

    SvaraRadera