24 januari 2010

ME

Music Junkie som vill ha min Metal Svart, Trashy, Sleazy och Död!

Jobbar med artwork inom film men pillar mycket med egna musik-och layout-projekt vid sidan av. Jag är en kreativ idé-maskin med stark entreprenörsanda som gärna antar nya utmaningar inom alla kreativa kanaler.

Jag hittas lättast i mina stilettklackar på en rockkonsert eller klubb med ett glas vitt i handen om jag inte är ihopkurad i soffan men en kopp svart java framför nån utländsk kvalitetsfilm eller en av mina Burton- eller Besson-favoriter. En obotlig cineast i sina bästa år!

Älskar att leka kemist bland smaker och metoder i köket, men annars ligger tatueringar, piercings, make-up, hår, mode och alternativa hälsometoder varmt om hjärtat.
Jag har ett starkt intresse för det andliga och ockulta, söker gärna inåt och kan lätt uppfattas som en hopplös drömmare.

Läser mycket bloggar, och hoppas min egen kan vara av intresse - ENJOY and



♠ ROCK ON BITCHES! ♠


1 kommentar:

  1. Joakim Sexsexnio11 april 2010 kl. 01:00

    Jag hittade det ;) Hoppas du haft en bra helg!

    SvaraRadera