7 juni 2010

♠ SRF Drop-Out ♠

Trots sorgen efter efter farmor kände jag att jag inte kan sitta inne och deppa ner mig totalt heller så i lördags efter en fredagskväll i tårar hemma bestämde jag mig för att njuta lite av solen i stöttande vänners lag. Jag och PJ gick till Tanto med en engångsgrill, käk vin och öl och blev snart joinade av Shirin och Thomas, Suz och hennes kompis, Dagna, Mange, Jonas och en kompis till PJ. Blev en väldigt trevlig trevlig eftermiddag och kväll. Självklart glömde jag kameran men Suz tog massa bilder och jag lyckades knäppa den här på PJ med min iPhone. Fräsch han är i mina pilots va?:)




Runt 21-snåret drog jag, Suz och Dagna till Sugar Bar för att spana in Jonas och Mange och deras band PMS som lirade och därefter drog jag och Suz och mötte upp Mustasch-killarna på KGB och tog med oss ett par av grabbarna till Heaven's Gate för att fortsätta kvällen. Mycket jack och cola blev det men kul var det!

Dagen efter var man inte helt hundra och plus att farmor-deppen slog till den del senare på dagen men jag lyckades med en trevlig lunch med brorsan på Noco i solen och en mysig familjemiddag med mamma på kvällen med lax, färskpotatissallad, lime- och ingefärssås och tiramisúglass och kaffe till några avsnitt "Black Books" och nostalgisk "Fleksnes".

Efteråt drog jag hem för filmkväll med P ochvi passade även på att prova GBs nya cornetto pistasch som jag kan meddela INTE var en hit. Jag älskar pistaschglass men denna smakade nästan lite bittert, som amaretto/arrak vilket inte var sådär uppskattat av nån av oss. Synd.

Idag har jag fattat beslut ang min lägenhet och det kommer innebära en hel del jobb framöver men så är det bara. Inget val.
Ikväll är det DeathstarsGrönan men jag pallade verkligen inte och vädret suger. Äej det är ganska skönt o slippa.

Nu ska jag se lite film och kanske lite frukt och ost om andan faller på. Och ringa PJ för då blir jag gladare:) Många åker till SRF nu i dagarna men jag blir kvar här och är glad för att jag sparar in på rånet av vad den biljetten kostar, men ändå lite lessen i hjärtat för jag vet hur roligt de har och jag inte är med:(

PUSS och tack för ert stöd! ♥

3 kommentarer:

  1. svar: tack så mycket! Ja, precis!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Blev ingen SRF för mig heller, men jag ser KISS i Malmö på söndag med Mustasch som förband så jag är helnöjd!!! :-)
    Min födelsedagspresent från min kära hustru!!!
    :-D

    SvaraRadera
  3. Ska bara testa om det går att skicka en kommentar?

    SvaraRadera