4 juni 2010

♥ Vila i frid älskade farmor ♥



Ikväll somnade min farmor in, 91 år gammal.

Jag vet knappt vad jag ska skriva för jag har ännu inte riktigt förstått att hon är borta för alltid...men jag känner samtidigt att det är massor av känslor som bara vill ut...

Jag vill skrika, gråta ännu mer och krama farmor. Jag önskar att jag kramat henne ännu mer under hela mitt liv än vad jag gjort. Jag önskar att jag fått se henne ännu en sista gång.
Ibland suger verkligen livet så fruktansvärt hårt.

Vila i frid min finaste älskade farmor (1918 - 2010)




Hoppas du är hos farfar nu och har det bra. Älskar dig för alltid.



6 kommentarer:

  1. Massa kramar och kärlek till dej gumman <3 Beklagar verkligen!

    SvaraRadera
  2. Å vad tråkigt! :(
    Det är så hemskt att förlora någon man tycker så mycket om! Min mormor dog för två år sedan och jag saknar och tänker på henne varje dag.

    Ta hand om dig! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Usch inte alls roligt det här! *mind hug*.
    Får i alla fall tro att hon har det bra där hon är nu, är övertygad om att hon har det bra! Tänker på dej!
    P&K

    SvaraRadera
  4. Åhnej :/ R.I.P. kram på dig <3 hoppas du inte är alltför deppad.

    sv: Jo du har helt rätt! Kroppen är allt en konstig manick. Eller huvudet främst då :) Och beroendet blir ju väldigt svårt att undkomma, det förstår jag. Ska själv se till att aldrig börja, tycker det är så otroligt dumt. Men precis, förstår hur du menar, absolut :)

    SvaraRadera
  5. Hon sitter på sitt moln i himlen och har ett vakande öga på dig för att se till att du har det bra. Jag har ett par stycken där uppe också, så jag vet. :-)
    Ta hand om dig!
    STOR kram från down south!!!

    SvaraRadera