20 maj 2010

Summer Breeze on the Wild Side

Hej sommar!
Löpningen igår var riktigt kämpig i den här värmen, speciellt som jag inte kan äta eller dricka någonting i stort sett p g a pinjekäften, men det gick med nöd och näppe i alla fall.

Fram på kvällskvisten efter en härlig dusch mötte jag upp Andy för en öl (eftersom det visat sig vara liiite mindre äckligt än t e x vin just nu, måste vara beskheten) på Flying Horses uteservering och sedan drog vi till Anchor en sväng för att möta upp Cavve och Pippi och co på Club Asylum. Blev kanske en lite senare kväll än jag trott men det kan behövas i all j*kla misery för vi hade iaf väldigt trevligt allihop. Drog ihop lite bilder på oss från igår:

Hej DJ Fizzy;)



PUSS! Pippi och Cavve



"Brorsorna" - Cavve o Fizzy



Jag och Pippi



Glada Kim Rozz med frugan Danne Hell;)



Pippi och Fizzy



Jag och Andy



Idag har varit en jobbig dag på många olika sätt som jag inte orkar dra upp här igen, men det gör inte saken bättre att min pine mouth nu även gör mig illamående i kombination med gift-smaken. Fruktansvärt kan jag meddela. Bra är iaf att jag även hunnit kirra madrass till mitt fina besök från Finland, Suss, som kommer på lördag, förhandlat en bra deal med banken ang bolånet och att sommaren äntligen har kommit så man kan få andas lite sol ett tag. Det underlättar en del när det är tungt och jag hoppas bara att det någon gång snart kan vända så att jag kan slappna va lite. Det hade varit så skönt.

Nu blir det massor av vila, vatten och film i dagens slacker-mundering som ni er nedan:



Kram på er alla!

9 kommentarer:

  1. Det ser ut som du hade en välbehövligt kul kväll igår i alla fall :)

    sv: Ja, jag såg ju redan fram emot att se Green Day, så detta kommer ju bli klockrent med JJ och allt, 2 flugor i en smäll liksom.
    "Hate myself for loving you" hade jag faktiskt glömt, tills jag sökte på lite Joan Jett på youtube igår. Fy fan vilken live-låt. Gör att jag ser fram emot hela spektaklet ännu mer :)

    Kram på dig vännen :)

    SvaraRadera
  2. SV; Absolut, den är bara till att sno!

    My pleasure. Vet inte om du förstog det själv men man får klicka på "beställa varuprover" också som står i menyn där någonstans!

    Sedär ja! Jag har fått två stycken värvningar så jag funderade allt i morse på vilka det var, tack så mycket. :-)

    Det hoppas jag med, lät inte alls roligt det där!

    *Krama om*

    SvaraRadera
  3. Pine Mouth verkar ju hemskt !! Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  4. det är verkligen helt jävla underbart! jag fick faktiskt min första regnbåge nånsin, och är måttligt stolt över att ja lyckades dra upp skiten själv ;)

    fan va skumt d där me pine mouth låter! aldrig hört talas om det. men hur länge håller det i sig? hoppas veckligen det släpper snart för d e ju för jävligt om allt ska smaka skit.

    den där fizzy va ju en riktig snygging för övrigt ;D

    SvaraRadera
  5. sv: tack sötis :D

    okejokej! ja alltså du passar ju fan riktigt bra i mörkt också... men det ska ändå krävas att man verkligen vill för att gå från så blond till mörk :) rätt jobbigt att pendla där emellan hela tiden.

    SvaraRadera
  6. Giftsmak i munnen verkar inte så mysigt.
    Bra att du har kunnat ha kul ändå. :-)
    Take care!

    SvaraRadera
  7. Läskigt detdär med din mun ._.

    svar: oh ja, det ska jag verkligen göra. dock är det ett år kvar ^^

    SvaraRadera
  8. Ja, det känns som alla börjar bli sjuka nu precis innan sommaren. Får hoppas på att bli frisk snabbt =) allt bra me dej då? så jävla drygt att det inte försvunnit! jag fattade itne riktigt hur man fick det. om d va fel på pinjenötterna eller? :/

    klart han va snygg ^^ din kille eller ;)?

    SvaraRadera
  9. Hahah härliga bilder! Allt bra med dig babe?

    Puss!

    SvaraRadera