26 maj 2010

★ Sex And The City 2 - The girls are back! ★

Nu är jag tillbaka från gratisvisningen av "Sex And The City 2"på Rigoletto. Jag tyckte definitivt 2:an var bättre än den 1:an i många avseenden och jag kan varmt rekommendera den till alla tjejer där ute! Som vanligt fantastiskt mode att avundas, fabulös NYC-inredning och heta män;) Både Smith och Aidan dök upp till min förtjusning (mina favoriter), men även en ny heting som Samantha lyckades sno åt sig;) Möjligen utspelades en lite för lån del av filmen i Abu Dhabi men i övrigt tycker jag att skådespeleriet och storyn höll mycket högre klass i den här filmen gentemot förra. 2.5 timmar njutning var det iaf!
Gratis godiset och drickat som vi smällde i oss under filmen gjorde att vi tjejer praktiskt taget rullade ut från biografen men det var det värt:)

Jag idag i rosett dagen till ära:)





Efter filmen drog vi, jag och Warner-folket, till terrassen på Anglais för några glas rosé i solen. Underbart! Jag kan sakna Stureplan under sommarmånaderna och får se till att hänga där lite mer i år. Jag stannade bara att par timmar, och då de andra skulle sätta sig ner för att käka middag tog jag påsen med nya DVD:er som jag fått av Per och drog mig.

Jag är helt SATC:ifierad igen nu såklart och vill inreda hela min lägenhet i äkta New York-style, köpa Vintage Fashion och dricka cosmos på Upper East Side. Jag lär åka tillbaka till NYC igen när mamma flyttar dit permanent i augusti - Myror i brallorna!

Nu kommer PJ snart och vi ska laga mat och se film.

Puss och kram!

7 kommentarer:

  1. Jätte söt på bilden för det första :D
    och för det andra, vill verkligen se filmen! Verkar så här tjejigt bra och härlig! :D
    KRAM och ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. typsikt! all hot guys are taken! ^^

    ja d e ett jävla pris verkligen. "tur" att man itne ska campa... dock hade ja ju gärna betalt dom där 450 spännen för att va där:(

    SvaraRadera
  3. svar: hehe. jag måste säga att jag gillar Whiplasher bäst, eller möjligtvis Skinny. Men Whips röst är så brutalt sexig o_O

    SvaraRadera
  4. sötnos! :)

    Ska ta och se den så småningom jag med!

    SvaraRadera
  5. ...och som vanligt på Fredagarna så önskar jag en trevlig helg. Ha det gött :)

    SvaraRadera
  6. Vad fin du var på bilden! :)
    Längtar tills jag ska se filmen! Alla säger att den ska vara kanon! :)
    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  7. Alltid gött med gratisföreställningar... :-)

    SvaraRadera