29 april 2010

♠ Ultimate Culture ♠


Hola Sweetnesses!

Så...i tisdags träffade jag ju Katia & Lisa för några glas vin på Grappa, väldigt trevligt. Vi pratade som vanligt killar, networking, jobb och framtida resor vilket alltid är lika givande. Älskar verkligen mina fina tjejer. Vi rundade av kring kl 22 då jag drog till Debaser Slussen där Emma satt upp mig på listan, nåt nu-metal band (som sög) lirade, och jag, Emman och Helena var där och tog ett glas. Ganska snart gick vi vidare till Indigo där min gamla vän sedan tiden då han lirade med Money Brother och ledde MTV-showen Morning Glory, Indy, spelade. Där blev jag kvar ett bra tag och det blev en sen men mycket trevlig kväll:)

Jag innan Grappa



Helena, Emma och en pytte-del av mig.



Igår tog jag mig en lång härlig frukost med färskt bröd och kaffe efter en lång promenad i solen.
Kl 17 gick jag och hämtade mamma vid Handels för en god tapas-middag på San Leandro och en grym teaterföreställning (genrep) på Stadsteatern med bl a Vanna Rosenberg och Lars Lind ; Drottning Kristina, regisserad av Farnaz Arbabi, om den mytomspunna kungligheten. Amelia Adamo tog emot i foajén och det blev en fin liten tillställning. Efteråt drog jag mig hemåt för lite filmkväll med PJ, chips och citronmuffins men jag däckade ganska snart kan jag lova.



Idag har jag uträttat ärenden, handlat, gått på Systemet och promenerat. Om någon timma har jag en telefonintervju med ett företag i NYC - wish me luck! Vore ju trevligt om det nån gång kunde flyta lite för mig...bara nån gång.

Ikväll lirar Chris LaneyHarry B och eventuellt drar jag dit med Van Halen eller till Metal WalborgMosebacke där Demonical, Spazmosity och 3 andra metal-band lirar med Dagna & co. Men å andra sidan skulle det vara väldigt skönt att bara vila upp sig inför festen imorgon och skriva och jobba lite ikväll. Vi får se:)

KRAMAR!!!

8 kommentarer:

  1. sv: Nej men började gilla en kille som flirtat som fan med mej ett tag nu. Sen så berättade jag att jag gillade honom. och fick som svar att han gillade mej med men att han inte är redo för ett förhållande för han fortf har känslor för sitt ex och så vidare.. Men det borde han ha vetat innan han började flirta med mej >.< Och vill ju gärna ha honom som vän, men vet ju inte om jag kan ignorera mina känslor eller att det kanske blir en konstig feeling mellan oss nu eftersom jag berättade hur jag kände.. Hatar sån här skit! :/
    Kram gumman

    SvaraRadera
  2. Gör det! Skitroligt ju!

    Puss

    SvaraRadera
  3. sv: Tack sweet, det får jag nog :D

    Jaha :o men shit! Vilket jobb...

    ja absolut :D
    kram!

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, Septic till Metaltown och Rotting's nya album till mig, då är jag glad! :D

    SvaraRadera
  5. tack sweets ;D det e inte montage! :)

    idag blir en lugn dag. har träffat en kompis för lite shopping och ikväll hnder inget spec. blir utgång imorn istället =) vad ska du göra?

    SvaraRadera
  6. Svar: Hur tufft som helst att vi fyller samma dag! ;) Absolut bästa dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  7. sv: jodå, det är bra här babe :) förutom att jag varit vaken sen 01.30 men ändå ;)

    kram!

    SvaraRadera