27 april 2010

♠ C Celebrity Meltdown ♠


Hittade den här bilden på mig o Andy igår och kom på att det nog är alldeles för länge sen vi sågs, säkert flera månader - Andy; Beware my Phonecall! ;)

Jag hade skrivit ett jävla långt blogginlägg om det jag gjorde igår, Kisse, Pisse och Paow och possen som jag stötte på och massa annat smarrigt men eftersom blogspot.fuck-u inte vill samarbeta med word och html som vanligt så sket det sig minst sagt och jag orkar inte börja om. Jag är en otålig kvinna:)

Så, istället säger jag bara att hej, jag mår bra, jag ska pimpla vin med Katia och Lisa på Grappa här i Vastastan kl sex och jag hade tyvärr inte fått nya Spotify-versionen 0.4.3 när jag loggade in idag men hoppas på att det dyker upp nu i veckan:) Håll utkik själva på era konton - Kommer vara riktigt grymt!

Solen skiner och jag slänger upp dagens
Playlist

så länge. Håll till godo!

RIOT - Swords & Tequila



BABYLON BOMBS - Hometown Hero



CAKE - Rock 'N' Roll Lifestyle



DEF LEPPARD - Hysteria



THE CLASH - London Calling



Ut i det fina vädret med er - Vi hörs senare!

x KISSES x

9 kommentarer:

  1. Jo det var härligt att springa lite i stan, jag bor i Karlstad så vi sprang runt lite här. :)
    Ah okej, jag har varit på semester i Ed, därför jag var nyfiken på vilken väg man åker från sthlm :)
    Kraaam! <3

    SvaraRadera
  2. sv: Visst är de?? Hole är ett gammalt favoritband, men hade faktiskt ingen koll jag heller att Courtney ens startat upp bandet igen. Kul!!

    Låtarna här var bra med, men Clash-låten verkar inte funka, inte här i alla fall.

    KRAM på dig med :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack så mycket! ;) Jag gillar rosa ganska mycket, som kanske märks. Vart ganska förvånad när jag fick en skinnjacka, helst när det var exakt den modell jag velat ha. Så helt klart att min pappa har bra smak! Så du fyller år samma dag? ;) Tufft! Inte kul me sega pappor, haha! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket bra låtar :)

    sv: Jaa :/ Han blir nog inte frisk tyvärr... Jaså! Säljer du boxar eller? :o

    Ja men eller hur! Instämmer i allt du säger :)

    SvaraRadera
  5. Eller hur, måste ha känts ganska surrealistiskt..
    Tack, den är mysig !

    SvaraRadera
  6. oj, jag har nog aldrig fått en kommentar som kändes liksom äkta, om att jag tar fina foton, TACK! :D

    njaa jag har så mycket på gång på en gång att jag mest inte skriver om nånting nu för tiden :p skrev mer om musik förut. kommer väl nåt inlägg då och då om musik, men inte så ofta som jag vill.. jag vill för mycket så blir inget av istället :p

    SvaraRadera
  7. sv: men eller hur.. humöret är verkligen sjukt lågt nu när jag aldrig har råd till någonting.. Suck.

    Allt bra med dig goding?

    SvaraRadera
  8. Hej snygging!
    allt väl? bra musik du länkat ;D

    SvaraRadera