19 april 2010

SOcCeR FoR THe MaSsEs!




Den 8:e maj anordnas Metallsvenskan i samarbete med bl a Bandit i Örebro där artister och branschfolk möts på fotbollsplanen och avslutar med en konsert på Behrns Arena med bl a Twisted Sister, Sabaton och Raised Fist. Mer om lagen och spelschema kan ni läsa på siten.

Är det någon som ska dit och njuta av spektaklet? Själv hade jag inte tackat nej, även om jag anser Sabaton vara ett av Sveriges mest överreklamerade band.

Jag antar att ingen heller missat att his majesty SLASH kommer headlina Getaway Rock Festival i Gävle i sommar, och jag tvekar inte ens sekund att säga att denna festival har en av de finaste lineups jag sett på åratal. Jag måste dit! Vilket bildar kontentan:

Den här festivalsommaren kommer göra mig ruinerad! :)





XOXO



3 kommentarer:

  1. Vill med till Getaway Rock, men som det ser ut nu så blir det inte så :(

    sv: Tack!! Fast powerwalk ska ju ge ganska mycket det med har jag hört :)

    Sushi ska jag definitivt äta snart, kanske i helgen. Blev så sugen hehe

    SvaraRadera
  2. Fan som jag vill till Getaway alltså, men vet inte hur det blir för min del :(

    Men hahah, det är verkligen så! Naturgodis är så jävla tråkigt

    SvaraRadera
  3. Vad ledsen jag blir! Har inte råd att dra på någon festival detta året heller, och så är det just nu som de bra banden och artisterna rullar in i Sverige. Suck. :(

    SvaraRadera