26 april 2010

★ To The End of The World And BACK! ★

Så är jag då hemkommen från världsmetropolen Ed. Det har varit en långhelg med god mat, film, marknad och fint sällskap
och även en del känslomässiga törnar.

Patrik vilar på marknaden



Här satt vi och njöt av varsin fulöl i solen



Fötter på varm somrig asfalt...



Vi i motljus





Ed badar i sol





Patrik i en vanligt förekommande pose



On the walls...



Batman-hologrammen Patrik fick av mig för ett par år sedan,
inramade och fina



Fick även försenad julklapp/födelsedagspresent från Patrik:
Absolute Vodka Rock Edition
som jag blev väldigt glad över! ♥



Efter totalt 13 timmar bussresa t/r kom jag tillbaka till Sthlm igår kväll, trött som en gnu. Att dessutom behöva sitta vid en jobbig kärring som tog upp 1.5 säte av 2 en sådan lång bussresa tar på krafterna. Till råga på allt hade en fågel lagt en jätteblaffa på mitt köksfönster som jag var tvungen att ta itu med direkt vid hemkomsten för att ens se ut. Suck. Som tur var kom PJ över (väldigt glad att vi kan umgås som vänner fast vi har brutit upp) och lagade spaghetti och köttfärssås åt mig så att jag fick något i mig.
Ärkehungrig med tom kyl är ingen hit.

Idag försökte jag gå upp tidigt och ta en välbehövlig dusch.
Kaffet är slut och skafferi och kyl i stort sätt tomma så det är bara att ta sig ut på stan och handla.
Kan inte fungera utan mitt java!

Ska även kirra antihistaminer och bepanthen till min
gadd på Apoteket och tjacka lite hårstyling-prylar.

Måste även ringa banken och få ett möte för att försöka omförhandla min bolåns-amortering lite grann tillfälligt. Wish me luck!

Måste passa på att tipsa om det här inlägget som skrevs av Lisa om min kommentar i hennes blogg förra veckan. Kul att många håller med och stödjer kvalitet:)



Back laters - Over and Out!

xoxo

6 kommentarer:

  1. Ed, Coolt! Vilken väg åker du dit? :)
    FAN va najs vodka flaska :D
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Perfekt, nu är även du länkad!

    SvaraRadera
  3. Blev lite mer fartfyllt än vad jag hade tänkt mig den här helgen, men för det mesta lugnt och fy fan vad nödvändigt det kändes :)

    Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  4. sv:
    Tackar! :-)
    Helt ok att du är avis, det är fler än du som är det. Gissa om jag är stolt som ägare av denna hoj? ;-)
    Låter som du haft en spännande helg också.

    Kramar tillbax!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder på er 2 :) och kul att du gillade mitt förra inlägg så mycket!

    sv: Tack söta! Jo visst kan man ju känna så. Speciellt om man varit singel alltför länge kanske och undrar varför satan man själv inte kan få ett sånt finfint förhållande. Om man ser andra förhållande utifrån ser de oftast så himla perfekta ut också. Eller att man själv skapar sig den bilden i alla fall. Vanligtvis har väl alla 'sina små problem' emellan åt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. sv: Ja, det blev väldigt intressanta kommentarer. Växter har aldrig varit min starka sida. Jag har till och med lyckats ha ihjäl kaktusar förr haha Men nu fick jag ju som sagt en del bra tips, så det går nog inte sååå illa denna gång :)

    Kram på dig

    SvaraRadera