17 mars 2010

Finding My Path...

Man kan antingen sitta och beklaga sig över sin situation, eller så kan man ta tag i den. Jag väljer det sista. Många har sagt till mig att de avundas mitt liv, men jag kan säga att det är väldigt mycket svårare än det kan verka många gånger. Nu står jag återigen vid ett vägskäl och väger för och emot, men försöker samtidigt följa mitt hjärta och inte ta någon av de utstakade vägarna, utan svänga in på en ny, otrampad stig.

Livet går ut på att tänka outside the box. Vill man någonstans utanför normen finns det ingen snitslad bana och antingen så inser man det och antar utmaningen eller så väljer man att ta den trygga vägen.

Nu är det dags att finna en ny stig...Haka på! :)



Beethoven's 5th Symphony Rock Remix





3 kommentarer:

  1. sv: men veeerkligen! yes I did :D kramkram <3

    SvaraRadera
  2. Ok, men hur livet nu än är/blev, så är din outfit klockren ! =D

    Tack, tack !

    SvaraRadera