18 mars 2010

♠ WE DON'T CELEBRATE THURSDAYS ANYMORE...♠

Åh fy fan vilka dagar det varit! Stress stress och åter stress!
Igår efter jobbet storhandlade jag på Maxi
med Anders, bakade tre matpajer, stekte 2 kg kyckling, gjorde 2 satser tzatiki, kokade 4 kg pasta och packade påsar och skrev listor. Var inte klar förrän 22:30 då det var meningen att jag och PJ skulle kolla film men jag däckade ju såklart efter 10 min och idag när jag skulle upp till jobbet var det en kamp mellan hjärnan och kroppen kan jag säga.

Idag har jag gått runt som en zombie på kontoret, men trots detta fått en hel del gjort, inhandlat det sista, förberett quiz och pris och ska snart packa weekend-bagen med kläder så jag kan byta om i mammas lägenhet imorgon (där vi ska vara och partaja).
Jag har inte ens orkar göra middag ikväll än så nu ska jag fortsätta bälja i mig svart kaffe och cola så att jag håller mig vaken eftersom ögonlocken tydligen har en annan agenda:)

Tänk att man fyller 28 bast, det är fanimej inte klokt vad tiden går!

Såhär trevligt hade vi på min födelsedag förra året:

5 kommentarer:

  1. Grattis :) Lät gott med alls den maten du gjorde hehe

    sv: Självklart blir det bild och även en länk till bloggen där jag sett receptet. Ska bli skoj att testa kan jag säga, ser enkelt men satans gott ut :)
    Filmen rekommenderar jag. Feel-good-rullar går hem här för det mesta faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Sv: Dom spelar inte i Gbg, däremot Malmö och Sthlm, men jag ska på dom i sthlm ^^

    SvaraRadera
  3. tischan o väskan finns i min ägo and i love them dearly ^^

    allt bra me dej babe?

    SvaraRadera
  4. sv:
    En kortfilm gjord av elever på filmutbildningen på Malmö Högskola. En historia om 3 män som sitter i fängelse och som ska friges och den ångest de känner inför verkligheten utanför murarna. Jag gillade manuset direkt. :-)

    Då får vi ju fira varandra imorgon! :-)

    SvaraRadera
  5. sv: Nej, jag vet.. Blir bara så defensiv. Tycker inte om när folk som inte har någon aning om vad jag gör eller hur jag tänker, ska kommentera som om de vet bäst.. tack för ditt stöd och pepp <3

    SvaraRadera