27 februari 2010

THIRSTDAY MADNESS in images.

Torsdagen blev en riktig helkväll.

Först ögonfransförlängningen på Salong STIL på Grevgatan
(blev fantastiskt fint, ska lägga upp bilder senare).

Sedan möta Annie och gå på Vickys vernissage på Galleri Dobre
Kungstensgatan och mingla
och pimpla vin.

Jag beundrar min fina Vickys kreationer. Gillade speciellt Loa Falkman-plåten.



Vicky vid sin arbetsplats.




Därefter möta upp Shirin och PJ och ta några glas på Anchor.

Sedan ta en sväng till Heaven & Hell Debaser Slussen och Sideburn för att träffa Emma, och därefter åka tillbaka till Ankaret för en sista drink.

Jag och min PJ myser på Ankaret.



Fina Shirin hade grymt snygga röda stövlar kvällen till ära.



Dagen efter vaknade jag upp i min 100-säng inklämd mellan både Shirin och PJ och med en massiv huvudvärk men det var det definitivt värt.
Några citronmuffins och kaffe på det och vi mådde alla som kungligheter igen.


1 kommentar:

  1. show me the ögonfransförlängning :D:D:D

    sv: aw tack :D har du bott på GOtland? :D vad hade du för poppo? ^^
    ja precis, tiokort är awesome, slipper man binda upp sig forever and ever ;D
    KRAM!

    SvaraRadera