25 februari 2010

THIRSTDAY at HUSTON, STIL and GALLERI DOBRE

Anders ringde och väckte mig för att ge mig en timma att förbereda mig innan han skulle plocka upp mig inför lunch med honom på Huston Steakhouse på Odenplan. Snabbdusch, påklädning och ihoprafsning av prylarna i väskan.

Lunch-buffén gav komplett paltkoma av den allvarligare graden, så det var tur att Anders gav mig skjuts tillbaka till min del av Vasastan eftersom jag antagligen inte skulle pallat att gå:P *tragik på hög nivå*
Filmade en del av vår lilla bilfärd kring Odenplan och Vasastan som jag kommer
lägga upp sen for you to Enjoy!
(stackars Anders som ständigt måste stå ut med mitt meningslösa kackel - Känn med honom peeps;))

Nu är det snart dax att ta en promenad till salong STIL på Östermalm där jag ska gör min ögonfransförlängning, och därefter ska jag möta upp Annie och gå på Vickis foto-versnissage på Galleri Dobre vid Observatorielunden och pimpla lite vin. Det ska bli riktigt fint! Har jag tur vill Emman gå med mig på SideburnHeaven & Hell senare ikväll också.



CIAO for now!

2 kommentarer:

  1. sv: Oja! Nej det är inte speciellt konstigt ;) Nej gud, hittar jag en karl som ser ut som han... då tänker jag kämpa för livet att få han att bli min! haha

    Kram :)

    SvaraRadera
  2. sv:
    Ja det var sannerligen en härlig kväll.
    Dom kör en gång i månaden, vore skoj om du kom då men hur eller hur så borde vi get together ;)

    SvaraRadera