24 februari 2010

The Day After - Crime Scene

OK...well...gårdagen blev väl inte riktigt lika sansad som jag tänkt mig med snökaos och förkylning. Nej. Istället blev jag "ganska" rund under fossingarna och kom inte hem från Anchor förrän kl halv 4. Då satt det tydligen en svart kanin (!?) utanför min port så jag var tvungen (!?) att ringa PJ och rapportera detta vid denna tidpunkt på dygnet och fråga honom hur jag skulle göra för att inte släppa in den.

Därefter bestämde jag mig för att baka (!?) men som tur är så fick jag inte igång ugnen
(sladden inte i;)) så då bestämde jag mig för att jag skulle göra sushi. Dock hade jag inga ingredienser direkt så jag fixade en alternativ version med fiskpinnar och gurka som jag käkade med pinnar och doppade i soja och wasabi. Sedan blev jag trött på det och bestämde mig för att sörpla 5 glas oboy på raken och däcka med kläderna på framför "Jönssonligan". Suck:P Det går bra för mig som ni hör;)

Köket ser idag ut som en "Crime Scene" och PJ kunde ganska snabbt räkna ut vad jag haft för mig där under natten efter lite små observationer;)

Kvällen i bilder - Don't Try This At Home Kids!


BEFORE:



DURING:



AFTER:



3 kommentarer:

  1. haha, klockrent videoklipp, kul att höra dig skratta!

    sv:
    Det är bara att du skickar på, jag tror/vet redan nu att jag kommer gilla den ;)
    (DVD versionen blir bra)

    SvaraRadera
  2. SV: Funderar nästan på att kanske dra till CN om det blir någon utgång på fredan. Var så länge sen. Får se vad mitt båtsällskap ska göra. :)

    SvaraRadera
  3. sv: ja eller hur! riktigt roligt :D

    SvaraRadera