9 augusti 2009

Mys hos morfar

Idag efter brunchen åkte vi till morfar & Lillemor, Jessica, Johan och lilla Emilia i Friggars för lite fika på gården i den underbara och stekheta solen.
Därefter tog vi oss allihop till Vitviken för sol och bad på den härliga sandstranden, och en glass på Sommarcafét i närheten. Riktigt somrigt och härligt.

Därefter åkte vi tillbaka till Friggars för grillning, efterätt och trevligt sällskap ända in på kvällskvisten. Så mysigt att umgås med familjen, det gör man aldrig tillräckligt tycker jag.
Runt kl 20 åkte vi vidare till huset på Kuppen en sväng samt tittade till segelbåten i Herrvik innan vi kom hem till Lillängen igen. Några koppar java senare har alla gått och lagt sig utom jag som fortfarande sitter uppe och ugglar.



Saknar en viss liten PJ som är hemma i Sthlm och festar med bandet på Gås ikväll, men vet ju att vi ses nästa vecka när jag kommer hem igen. Då är det sista veckan på semestern så jag tänker njuta och koppla av så mycket det bara går. Längtar efter Kati och alla som är borta på Brutal Assault och Partysan också, ska bli jättekul att ses igen.

Nu ska jag kolla på lite fler dokumentärer och kanske någon film innan jag somnar, om det går. Jag har så mycket tankar som maler och det känns nästan som om skallen ska spricka ibland...känns som hela min värld satts i gungning på något sätt den senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar