22 juli 2009

Kan jag få tillbaka de senaste 3 timmarna av mitt liv tack?:)

Idag promenerade jag till Fridhemsplan ca 30 min och tog t-banan därifrån till jobbet för var rädd att det skulle börja regna. Man blir fullkomligt damp av det här vädret.

Stress innan lunch, som fick bli stekta risnudlar med räkor och kyckling från kinan, och sen visning av två nya WB-filmer som kommer släppas kring Halloween.


"Trick 'R Treat" var en skräck/komedi i "Scream"/"I Know What You Did Last Summer"-anda där lite olika historier i en typisk amerikansk småstad vävs ihop under Halloween-natten. Totalt onödig nakenhet och sexanspelningar, en hand som trippar runt av sig själv, ett freaky kid som mördar i säckväv...I rest my case.






"Hills Run Red" var en skräckis som påminde otroligt mycket om en blanding av nyaste versionen av "Texas Chainsaw Massascre" och "The Blair Witch Project". 3 college-kids som ska göra en dokumentär om en bannlyst splatter-film och såklart hamnar in en själva. Igen, totalt onödig nakenhet och sexanspelningar, ett efterblivet människovrak med deformerat ansikte bakom en vidrig mask, yxor, motorsåg, tortyr och annat makabert...läckert, läckert.






Kan jag få tillbaka de 3 timmarna av mitt liv tack? :)

Dock lyckades jag smälla i mig en hel del snask under de timmarna då några kollegor köpt in berg med godis, chirre, kanelgifflar och cola. Sockerchock deluxe.


Därefter var det bara att jobba jobba jobba igen men kl 18:30 var jag för trött för att tänka mer så jag tog en promenad hemåt i solskenet. Väl hemma har jag bara käkat lite plock, druckit ytterligare cola, duschat och pamprat mig själv, bläddrat igenom nya H&M Höst-katalog och kollat på "Lyxfällan".

Jag är lite orolig eftersom lille kissen Woodie inte riktigt har varit "snäll" mot andra katten i hans nya hem, som vill vara ifred (han är ju själv en så otroligt social misse), så vi får se om jag kanske måste hämta hem honom igen desvärre. Eftersom han annars verkar trivas så bra så vore det ju verkligen jättetrist och jag vet inte vad jag ska hitta på då eftersom han måste kunna vara ute lite, men är det så det måste bli så måste det. Vi får avvakta lite till och se vad som händer. Förhoppningsvis lugnar det ner sig:)

Imorron måste jag jobba bort det sista inför semestern och sen ska jag fika med C efter jobbet, så nu måste jag gå och sova.


Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar