21 juli 2009

När man tror att man äntligen är förskonad...

...så dyker det upp ännu fler utprintade bilder på en då man sover i öltältet på MetalTown.

Denna gång i mitt arkivskåp på jobbet...:P

Norrbacka och Anders ligger risigt till ;)



Har haft en väldigt effektiv dag på jobbet då jag fått undan väldigt mycket vilket känns väldigt skönt. Tog en shoppingrunda på ÖB och Dagsklippet efter jobbet och köpte nödvändigheter som mat, dasspapper etc för 400 riksdaler så nu är man uppbunkrad för denna vecka iaf. En runda på bolaget lär dock behövas på fredag då det är löning så man kan krydda tillvaron lite och fira att man fått semester.

Unnade mig dessutom en härlig plockmiddag ikväll med rökta musslor, majskolvar, körsbär, brie & kex och cola light ;) Låter väl smarrigt:)

Nu har jag pimpat bloggen lite (även om linkbaren inte fungerar ännu), lyssnat lite på Talisman denna dagen D och nu tänkte jag göra iordning mig och gå och slöglo på någon TV-serie tills jag somnar.

Grannen spelar schlager på högsta volym och sjunger med (läs: ylar som en stucken gris) så det det finns inget annat alternativ än att försöka knocka sig själv.

Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar