14 juni 2009

Boss-besök

Nu sitter jag här med en ekologisk espresso och försöker formulera mig anständigt i den appraisal som jag fått av min chef att komplettera innan hon och andra chefen flyger in från London resp. Tyskland för att ha möten med mig och J på kontoret imorron och tisdag.
Det går sådär måste jag säga. Jag har helt enkelt ingen motivation idag att formulera min arbetsinsats de senaste 12 månaderna. Det har varit en bergodalbana utan dess like och då har det varit svårt att stanna upp och reflektera. Istället har man lagt ner all sin energi på att alltid ligga steget före i en miljö där allt är föränderligt över en natt.

Det intressanta är väl egentligen att man stått ut i ur och skur, eller?

Appropå skur så fortsätter regnet vräka ner utanför fönstret och det kommer pågå ett par dagar till enligt SMHI. Man får hålla tummarna för att det blir bättre till på fredag då vi ska till Gålö och fira Metal Midsommar med folket:

http://www.myspace.com/midsommarfest

Vi kör en passande låt på det:

Crashdiët - Falling Rain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar