26 juli 2010

★ Summer in the City! ★

Inaktiviteten här under de senaste veckorna har såklart berott på att jag haft det väldigt stressigt och mycket att göra. Först och främst har jag flyttat till 5:an nu och min etta ligger ute för försäljning vilket varit ett tufft tidsmässigt att hinna med efter GRF och har inneburit en hel del röra och press på alla håll och kanter.

Dessutom har det hänt prylar precis varje kväll vilket gjort att jag inte varit hemma några längre stunder. Det har varit middagar, grillkvällar, vinkvällar, utställningar, träning, fikor och framförallt massvis av fantastiskt kul!

Dock kan jag ju erkänna att jag just nu känner mig ganska slut som artist efter förra veckans partaj-maraton på 2 x 48 h i sträck. Både idag och igår har jag försökt att återställa balansen lite igen med att äta nyttigt, träna och försöka slappna av men jag måste säga att det mest har resulterat i att jag börjat fundera och omvärdera allt i mitt liv på något sätt. Jag har alltid varit en tänkare och en liten filosof men detta börjar bli lite löjligt. Rastlösheten kryper under skinnet på mig och det ligger nån slags frustration och lurar i bakhuvudet någonstans hela tiden som jag inte får grepp om riktigt.

Här kommer iaf ett "litet" axplock från iPhonen som tillkommit under de senaste två veckorna väl tillbaka i Stockholm:

Dead Guy Ale på Mosebacke Terass - Tack Thomas;)



Fick den här av en kille på Stureplan som tyckte jag skulle matcha mina rosor i håret.



PJ visar vad som är true och inte på café Noco



Brorsan på Limerick



Limericks fantastiska fisksoppa



Brorsan och morsan




Shirin och jag



Mathilda och Låtta




Ronnie och John



Shirin, Kulan och Kati



Clabbe provar sydafrikanernas horn - det gick sådär:P



Fizzy på Anchor



Syrran gör ögonsbrynstrick med brillorna på ballen



Frukost hos Patrik J - Haha!



Stadsgårdkajen



Syster, föräldrar och bror på stadsgårdskajen



Annie Leibovitz-utställning på Fotografiska Muséet (syrran på denna bild)



Demi Moore för Vanity fair (av Annie Leibovitz)



Johnny Depp & Kate Moss (av Annie Leibovitz)



Tobbe i Vanadislunden....



....Anders har däckat i Vanadislunden :P



Middag hos morfar



Mamma i hatten som vandrade runt under kvällen



Morfar och Lillemor



Brorsan lånar morfars gubbkeps:P



Solnedgång i Henriksdal



PUSS & KRAM i stockholmsnatten! :)

3 kommentarer:

  1. Tillbaka från min bloggsemester...nyss läst ikapp...ser ut som att du haft det stabilt....ROCK ON !!!!!!!

    SvaraRadera
  2. dreglar fan alltid över tommy och sebastian ;D
    så jävla heta!

    nu e d fan inte långt kvar babe :D

    SvaraRadera
  3. Verkligen aktiva dagar! :-)

    SvaraRadera