17 juni 2010

★ Metaltown Drop-Out with BIG plans ★

Shit vilken kväll det blev igår! Hot Damn! Nu är jag lite hemlig men det får ni ta, jag kan inte skriva ut allt här;)

Just nu spelar Argentina och Sydkorea sin VM-match och eftersom Argentina ligger mig varmt om hjärtat p g a min fd svärfamilj som är just Argentinos så sitter jag och hejjar lite för deras skull. Saknar dem för övrigt ofta och är glad att vi har fin kontakt både jag och exet och hans familj trots att de bor i Australien. Man gör ju inte slut med hela familjen för att att förhållandet crashat.

Idag har jag vaknat alldeles för sent (igen) men har hunnit fixa en hel del administrativt och tagit 1 h löprunda i stekande sol. Tungt som ***! Ikväll har jag blivit utbjuden på middag av min gamle vän och musiker Indiana (Indy) så han ska messa mig med exakt plats snart - Ska bli spännande att se vad det blir:) Jag har inställningen att jag ska dricka enbart ETT glas vin, för att spara mig till imorgon, men så blir det knappast om jag känner mig själv ;) Berättar mer om hur det var imorgon.

Kan hända att det blir en del sköna grejer som händer fre-lör-sön också (förutom det fördömda kungabröllopet som ställer till en del trassel på lördagen, framförallt i kollektivtrafiken) så håll utkik;) Jag SKA bli bättre med att använda kameran också, får skärpa mig.

Som ni märkt är jag INTE på Metaltown i år. Mitt vanliga gäng har dragit dit idag för att även gå på West Coast Riot men jag bestämde mig för någon månad sen att jag skippar det, mycket p g a att jag inte visste hur farmor skulle må om hon levde och dels för att det går emot mina principer att betala överpriser för en 2-dagars festival som har en kass lineup, trots att jag varit där flera år i rad. Ville egentligen bara se Nile, Finntroll och BFMV möjligen men det räcker verkligen inte. Smart att lägga en festival så att den krockar med Hellfest för övrigt, alla sköna band är ju där!

Här får ni en bild på mig från i tisdags iaf - Mitt nya läppstift från Cherry Culture har kommit som ni ser;)




1 kommentar: