16 juni 2010

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿


Vilken gårdag! Jag och Shirin började med att ta några öl på Anchors uteservering och sedan kom **** lagom tills hon skulle hem till killen så att jag kunde stanna och roa mig. **** bjöd på massa god drinkar och det blev (som vanligt när man är ute med honom :P) en ganska sen och blöt kväll. Jag var inte hemma förrän 3 och idag hade jag en intervju kl 11 men det gick så bra så:) Nu får vi bara hålla tummarna allihop för att det här ska gå vägen.

Har kirrat med massa administrativt sedan jag kom hem igen vid 12:30 och snart är det dags för nästa intervju denna eftermiddag som blir via telefon. Inte så nervös än men det kanske kommer. Vad som händer ikväll vet jag inte ännu, antingen hinner jag svänga förbi Lisa och Marre på Söder för en fika, eller så blir det nåt annat. Egentligen borde jag stanna hemma och ta det piano men hur roligt är det på en skala?

Idag har det kommit upp lite bilder på FB från vår kväll i Tanto senast samt Parachuteless Mental Skydive-giget efter så här har ni några stycken på mig Van Halen och Dagna. Bara att njuta;)





LOVE!!!

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja heelsen är underbara! jag tror inte man kan gå i dem faktiskt :P Inte snyggt i alla fall ^^ Ont i fötterna deluxe tror jag man får också^^
    Oh ja, såna dagar borde man ha ofta! :D Du skulle inte på metaltown i år va? :/

    KRAAAM! <3

    SvaraRadera
  2. låter som en najs kväll :)

    Hoppas intervjuerna leder till nåt nu då :)

    Kram på dig vännen

    SvaraRadera
  3. Intervjuer kan vara ganska otäcka tycker jag. Hoppas allt går bra, jag håller tummarna. ROCK ON !

    SvaraRadera
  4. Svar: hehe, det förstår jag! Åh, ja, Sonisphere kommer bli awesome :D

    SvaraRadera