23 april 2010

✰ Club Asylum and the Unevitable Spring Down ✰

Kära bloggläsare,

Vilka omvälvande dygn det varit. Först lite random bilder från Fizzys, Danne Hells och Müts nya Club Asylum Anchor:

Jag och Fizzy (tillika clubvärd;)) vid DJ-båset



Jag och Cavve (tillika min tauerare som ni vet)



Nille från Katatonia och Shirin



Finaste Rodde och jag



Jag, Jennika och Nille



Kvällen började väldigt fint med Pink Guerilla AW, även Jennika kom senare, men slutade ganska otrevligt p g a en händelse som gjorde mig både rädd, ledsen och upprörd. Jag är så otroligt tacksam att jag har så många fina vänner som står upp för mig och stöttar.
Ni är fan BÄST!

Älskade Shirin sov hos mig och peppade mig igår, och vi tog mig till Centralen innan lunch för att sätta mig på bussen till Dalsland och Patrik i Ed. En ganska jobbig bussresa på 6.5 h som ni vet, men när jag väl kom fram igår runt 18 och fick krama Patrik kände jag mig genast lite lättare i bröstet. Jag behöver verkligen den här helgen
då jag får komma bort från stan och bara vara.

Igår käkade vi smarriga tacos och kollade på underbara filmen "Upp!" som jag inte sett tidigare men länge velat se. Himla söt och fin var den, kan verkligen rekommendera den om ni inte sett.



Nu sitter jag och dricker kaffe i ett Ed som badar i sol, pillar med sökningar och grejer på nätet och väntar på att P ska komma hem.

Eftersom jag är i Ed så måste jag ju dela med mig av lite låtar på Spotify som alltid påminner mig om Ed och oss:

WOLFSTONE - Bravefoot Soldiers

Klicka här

ELUVEITIE - Slanias Song

Klicka här

SONATA ARCTICA - Gravenimage

Klicka här

KORPIKLAANI - Let's Drink

Klicka här

YGGDRASIL - Frid

Klicka här

Nu ska jag återgå till att rensa P's kyl och skafferi (tog en paus efter lunch)
som jag gör en gång per år nu.
Det behövs, tro mig, det lever monster därinne;)

STORA KRAMAR!!!

6 kommentarer:

  1. sv: måste jobba ihop lite cash så jag har råd att gadda mig :P

    SvaraRadera
  2. sv: Aw, DU är bra grym du :) tack! Ja men absolut. Kram kram!

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så himla mycket :)

    It's a REALLY small world. Grymt coolt :)

    Ja, som sagt, det är kul. Jag inspireras väldigt mycket om det är en fin affär dessutom.

    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt bra helg! :-)

    SvaraRadera
  5. ja jag ska leta efter ett par fejk idag o sätta igång med det om jag hittar ;D

    ser ut som ett bra ställe att hänga på ^^ synd att d slutade tråkigt men som sagt var, tur att du har vänner som ställer upp babe. hoppas du får en grym lördag!

    SvaraRadera
  6. sv: Ja det är verkligen synd att man inte kan gå på tatueringsmässan. Kommer säkert vara grymt! Får hoppas att det dyker upp några fler framöver :)
    Ååå Sonata! Gud vad mycket jag lyssnade på dem förut :)

    Ha en jättebra lördag! Kram

    SvaraRadera