23 mars 2010

∩∩ MAN MACHINE ∩∩

Sämst uppdatering, I know men jag lever som nån jäkla Man Machine just nu; Kortisol-halten i blodet lär ligga på riktigt höga nivåer, hudvudvärken spränger vid tinningarna och hjärnan känns mosig. Underbart tillstånd med andra ord:)

Jag måste verkligen försöka finna lugnet och vilan någonstans, men nu när jag jobbar över nåt så fruktansvärt vill jag helst bara hem och däcka, även om jag vet att det är viktigt att fylla den lilla fritiden man ändå har med saker som stimulerar välmåendet. Det vinner man på i längden och ett jobb får egentligen aldrig påverka hälsan negativt på det här sättet - Det är det aldrig värt.



På torsdag tänkte jag dock ta ett litet break från vardagen och gå på Club Heaven & HellDebaser och se Machinery, Mass Murder Agenda och Ground Mower med tjejerna. Dricka lite vin och lyssna på live-Metal är aldrig fel och det är jag tamejfan värd:)



Ikväll kör vi SLAYER-plattan God Hates Us All



Over And Out! :)

4 kommentarer:

  1. sv: tack :D ja visst! fast har du mig redan behöver du ju inte :) är samma bloglovin och allt än.

    SvaraRadera
  2. God hate us all vaxet med Slayer är i sanning inte det sämsta... biten Bloodline är min favorit.

    SvaraRadera
  3. God Hates Us All älskar jag, älskar videon till Bloodline.

    Live-metal låter najs :)

    SvaraRadera