20 juli 2009

Sommarnjutning

Tillbaka till jobbet idag med en överfull inbox och meningslösa conf. calls men fick ändå en hel del gjort. Det är ju sista veckan innan semestern och jag vill inte behöver lämna över ett kaos till J när han kommer tillbaka. Till lunch blev det kycklingfilé och bulgur från Pepitos samt bara en burk cola light. Jag bättrar mig:)
Promenerade både till och från jobbet idag och köpte lite frukt och grönt på vägen hem.
Till middag och matlåda till imorgon blev det sesam/citron-lax med frästa grönsaker och till efterätt jordgubbar, hallon och en kopp té. Ser inte helt fel ut va? ;)




Nu när Gotland är bokat kan jag slappna av och njuta lite mer, och kanske även kolla om jag kan flyga ner till Italien och hänga med mamma i lägenheten i Lerici några dagar innan semesterns slut. Allt beror på ekonomin och hade det inte varit för den hade jag utan tvekan åkt på både Wacken och Brutal Assault.

På onsdag ska vi ha lite skräck-maraton på jobbet efter lunch med två filmer som släpps kring Halloween: "Trick 'R Treat" och "The Hills Run Red".
Eftersom jag är ett skräck-fan så ser jag helt klart fram emot det - Ibland uppskattar man verkligen sitt jobb:)


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar