31 juli 2011

En sådan där överflödig dag...

Idag har varit en riktigt tuff dag, mina fötter är så ödem-svullna att jag får vagga fram på dem och jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Jag har inte velat ta ett steg utanför dörren trots finvädret så det var en himla tur att våra älskade fd grannar K & A (som nu tyvärr flyttat till Sthlm) som kom över på lite kaffe med deras lilla snart 5-månaders bebis Ärtan drog ut oss efteråt och fick mig på bättre humör.
Dock klarar jag ju varken att se underbara bebbar eller att säga hejdå till människor jag tycker om just nu i mina hormonrusningar så självklart behövde jag grina efteråt och J fick trösta som vanligt. Pathetic to say the least, jag vet.

Dagar som dessa är det bäst att bara tillåta sig må som en kasse skit, vila och göra ingenting för att somna och vakna till en ny, förhoppningsvis lyckligare, dag så det tänker jag försöka med även denna gång.

Tillsvidare får ni några söta bilder från när jag och J var med Alex och lilla Ärtan och lunchade i Kvarnparken för några veckor sedan - hon är redan så stor den lilla solstrålen







Må väl!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar