18 februari 2011

WEEKEND MADNESS!

Nu är äntligen arbetsveckan över och helgen har trampat in.

Ikväll kommer min gode vän Tommy hit från Stockholm och hänger tills imorgon eftermiddag, imorgon kväll är jag utbjuden på restaurang av min käre sambo (eftersom jag var i Stockholm på själva Allahjärtansdag) och på söndag kommer min mamma hit till Gävle ända från USA för att hälsa på så den här helgen ser jag väldigt mycket fram emot!

Jag och Tommy på Skansen i september



Jag och mamma på Sangria senast hon var hemma i Svedala och hälsade på:)



Förra helgen hade vi våra vänner Ronnie och Hanna på besök från Stockholm så på fredagen hade vi lite folk över på metal, öl och snacks (tranbärsjuice för min del) och på lördagen körde vi på soffhäng med min hembakta morotskaka, finmiddag med oxfilé och sedan "Trassel" i 3D på bio som vår underbara vän Jane bjöd oss på - Jättesöt var den, tror t o m metal-grabbarna i sällskapet la av både ett och två smile:)
På söndagen droppade vi av Hanna i radiostudion en sväng efter långdragen frukost och vi andra drog till Valbo för en fika innan det var dags för våra vänner att ta tåget hem till huvudstaden igen. Var väldigt trevligt att ha dem här så jag hoppas verkligen att de kommer upp snart igen:)

Hanna, Ronnie och jag i fredags (I'm the sober one to the right;))



Fick även ärva lite bebis-outfits och ett superfint bola-smycke av Hanna så det blev jag verkligen superglad över! Har halsbandet på mig hela tiden nu och hoppas att bebisen snart börjar höra och känna igen bjällerljudet:)

På söndagskvällen efter repet kom Jonas hem med en stor bukett rosor och choklad till mig eftersom vi inte skulle vara på samma ställe på Allahjärtansdag.
Verkligen gulligt av min älskling och självklart blev jag jätteglad! :)



Nu ska jag alldeles strax påbörja tacosen här så den är klar när killarna kommer hit men skriver snart igen. Ikväll är det premiär för Vaples klubb Wasteland här i Gävle och vi är på listan men jag tror nog inte min gravida hydda pallar att trängas med krogfolket just nu så det får nog bli tacos, chokladmoussen jag gjort i eftermiddags och film ikväll istället:)

Kram på er allihop och trevlig helg:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar