15 januari 2011

BACK IN BLACK!

Så var jag äntligen tillbaka i bloggens värld och ska försöka plocka upp tråden där jag tappade den - Närmare bestämt den 2:a augusti förra året, nästan ett halvår sedan.

Jag antar att det var början på den perioden då jag omedvetet arbetade ganska hårt för att glömma bort mig själv. Jag tappade kanske någonstans fotfästet lite grann och både själavård och blogg blev lite lidande, men kanske behövde jag den här tiden till reflektion och eftertanke.

Istället för att gå igenom allt som hänt sedan den 2:a augusti förra året, för det är en hel del som ni kommer märka, tänkte jag istället berätta hur det är idag och återkomma med lite tillbakablickar för sensommar-höst-vinter 2010 emellanåt. Det låter väl bra?

Idag ser mitt liv ut så att jag har flyttat från Stockholm till Gävle och blivit sambo med Jonas som jag även förlovade mig med på julafton. En riktigt fin kärlekshistoria ligger bakom och jag kommer säkerligen skriva lite mer om den längre fram. Jag jobbar via mitt egna företag i Stockholm 2 dagar/vecka och resten hemifrån Gävle, och jag har ganska stora livsförändringar att se fram emot i 2011 som ni naturligtvis kommer att få ta del av.

Hoppas ni finns kvar och orkar läsa:)

Jag och min kärlek









Stora kramar från Frida


4 kommentarer: