12 juli 2010

★ Getback from Getaway ★

Jag är tillbaka från Getaway Festival och ska SJÄLVKLART skriva ett utförligt inlägg om detta men eftersom jag fortfarande är som en vandrande zombie och har en hel del praktiska grejer att fixa så får jag ta det ikväll eller imorron - Håll utkik!

Just nu sitter jag i ett stekhett Sthlm och svettas som en gnu på ställen jag inte trodde var möjligt men man ska inte klaga efter den här hemska vintern antar jag. Måste få hjälp att snarast måla om på ett par tre väggar i lyan inför fotografering så fort jag bestämt mig för mäklare (sista firman kommer och värderar och ger offert på onsdag fm), boka in ny resa till Gotland (och ev Summer Breeze i Tyskland), packa ihop grejer och flytta dem och ordna en hel del annat tråkigt praktiskt som bara måste struktureras så snart som möjligt.

Bjuckar på en bild från scenen när Overkill lirade - precis framför mig ser ni Bobby Blitz som jag även fick en tshirt av. Många fler bilder kommer! :)




PUSS & KRAM


3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att läsa hörru :D

    SvaraRadera
  2. Ska bli intressant att läsa om :)
    Ha det bra!
    P o K!

    SvaraRadera
  3. måste ha varit askul där borta :D

    sv: nu svarar jag riktigt sent men, jo jag hoppas det i alla fall :)

    SvaraRadera