21 mars 2010

WEEKEND FANTASTICO!

Vilken fantastisk helg! Fredagen, och tillika min 28-årsdag, började med en present och pussar från PJ på morgonkvisten, firades sedan på jobbet med fika på marknadsavdelningen där jag fick både blommor och vin, och övergick sedan till fest hemma i mammas lägenhet med massa dricka, mat, musik, presenter och umgås. Det kom mer folk än jag väntat mig och blev väldigt lyckat - Är helt rörd över att så många ville fira mig! Igår var det städa och sova ut-tajm och på kvällen firade jag med middag, tårta, film och presenter med familjen. Kom hem vi 23:30 - Dödstrött efter allt firande, och idag har jag sovit till lunch utan problem.

Nu sitter jag och pimplar java för att försöka vakna till liv och samla kraft till födelsedagsfika med pappa som åkt hit hemma från Gotland för att hjälpa brorsan med att flytta grejer, och för att städa och förbereda inför nästa vecka. Har ett viktigt möte imorgon och en intensiv jobb-vecka framför mig, plus att Jaymz kommer hit och hälsar på från UK nästa helg och på tisdagen flyger jag till New York varför jag måste hinna tvätta och packa ordentligt därtill. Det värsta är ju att när jag kommit hem från New York på torsdagen måste jag jobba som en dåre ett par dagar innan jag flyger till London direkt på måndagen för ännu mer jobb. Fattar inte hur man ska orka men jag har väl inget val antar jag. Ska dock försöka hinna träffa både min älskade A-Lo, Steffi och C i London denna gång också så man slår två flugor i en smäll.

Bilder från fredagens bravader kommer i sinom tid, ska bara samla in från vännerna
eftersom jag inte tog några själv, men jag har iaf tagit lite bilder på presenterna som jag har här hemma nu:

Blommor ♥
♥ Sex And The City Tour i NYC ♥
♥ Pink Guerilla Marshmallow-tårta (separat bild kommer)
♥ Deviant Moon Tarot ♥
♥ Metaltown 2010 Survival Kit (Solskyddsfakor, Koskenkorva, 2 rör Resorb, Beer Bong) ♥
♥ H&M Presentkort ♥
♥ Teaterbiljetter ♥
♥ "The 100 Best And Absolute Greatest Heavy Metal Almbums in the World, Ever"-boken ♥
Oljeljustake ♥
♥ Ritbok för vuxna ♥
♥ Örhängen ♥
♥ Rosa Värmeljustakar ♥
♥ Kruka med muffins ♥
♥ 5 champagne-flaskor ♥
♥ 3 vinflaskor ♥

...och massa mess, fb-hälsningar, telefonsamtal och mail med gratulationer.

TACK allihop för en oförglömlig födelsedag!
I ♥ YOU!






4 kommentarer:

  1. sv: Ja den är så fucking snygg! Ja samma här... Tja, kassler blir man ju, haha. Men brukar skita i det xD Äger då inte ens ett par hudfärgade. Men vore väl smart i för sig :)

    SvaraRadera
  2. sv: tack! och grattis i efterskott till dig :D

    Jag och pojkvännen drog till Spanien på språkresa. Vi var trötta på att vara arbetslösa i kalla Sverige ^^

    SvaraRadera
  3. sv: tack för tipset, ska absolut kolla det!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis i efterskott!
    Ledsen att jag inte grattade dig i tid för mitt eget 1-årsfirande tog så mycket tid. :-(
    Kul att du vill följa med på år 2.
    I will spread your word too! :-)
    Kram tillbax!

    SvaraRadera