30 mars 2010

★ PINKY IS OFF TO NYC! ★


Om en timma sticker jag med all packning till Cityterminalen för en kaffe med Anders och möter sedan mamma för att ta flygbussen till Terminal 5 och American Airlines flight mot New York. Vi kommer ha lite time to kill på flygplatsen så jag ska köpa lite pockets, fika, läsa och kanske försöka skriva lite. Kommer ha med laptopen så kanske blir det lite surfande också.

Har varit ett par hektiska dagar med att avsluta det mest brådskande på jobbet, tvätta, städa och packa men det känns skönt att det är klart nu och att jag är helt redo för att sticka iväg.
Kommer blogga en del från NYC om allt fungerar som det ska med trådlösa i
lägenheten så missa inte det! :)

Hittade den här inscannade bilden som del av ett fotocollage jag gjorde efter att jag varit i NYC första gången med pappa som 14-åring.
Kolla Rocco Barocco-vöskan och army-kavajen - So 90's-nostalgi!



I söndags under familjemiddagen fick jag två födelsedagspresenter till: Cash från morfar och mormor och ekologiskt te från London Tea Company och ekologisk choklad från Montezuma's av ena brorsan och hans fru. Fantastiskt vilka fina och omtänksamma människor jag har omkring mig!



Nu måste jag sticka och sminka mig och fixa det sista.

Stora Kramar!

*Off to NYC*

3 kommentarer:

  1. tack sweetness! hade i alla fall en skitbra helg så det har vänt lite :) hur har din helg vatt då?

    SvaraRadera
  2. sv: bilder kommer komma upp i flera delar :D

    SvaraRadera
  3. Glad påsk eller kanske det blir bättre med Happy Easter :)

    SvaraRadera