10 oktober 2009

Cinematisk lasagneafton

När jag kom hem från jobbet igår höll PJ på att laga smarrig lasagne och det blev en härlig kväll med god mat, snacks choklad och kaffe (läs: öl för PJ, vad annars:)) samt självklart några filmer;
Svenska Drama/Thrillern "Wallander-Kuriren", amerikanska skräckisen "The Unborn" och brittiska komedin "Mrs Ratcliffe's Revolution".



Vi provade även två nyheter vi hittade på ICA:
Marabou Toffee/Valnöt och OLW's Fredagsmix.


Båda var riktigt goda faktiskt - speciellt Fredagsmixen var en kul idé när man är flera och inte kan bestämma sig eller enas om snacks. Chokladen har en rikig vuxensmak och passar väldigt bra till en stark kopp kaffe. Blir nog aktuellt att prova andra nya smaken Yoghurt/Hallon också.

Nu tittar vi på 90-tals klassikern "Hundarna i Riga" med Lassgård som Wallander som jag faktiskt lyckats undgå att se, även om jag hade en stor filmplansch med filmen i mitt rum på 90-talet för att det var "häftigt".


1 kommentar:

  1. Kan säga att chokladen med youghurt/hallon är OSLAGBAR! Snacksmixen blev jag doc inte så impad av! //Isabelle

    SvaraRadera