22 september 2009

CHIMAIRA + UNEARTH + THROWDOWN + DAATH

Förra söndagen tog jag, Anders och Norrbacka några glas och varsin pasta i det fina vädret på Kelly's uteservering innan spelningen på Klubben med Chimaira, Unearth, Throwdown och Daath. Jag gillade både Throwdown och Daath som tusan men Unearth var lite av en besvikelse, framförallt efter att sångaren tappade rösten efter halva giget. Sedan hade hela spelningen besök av riktiga mosh-hooligan-småglin som bara stod och väntade på ett tillfälle att massakera resten av publiken och inte brydde sig nämnvärt om de som stod på scen, vilket är sådant gör mig riktigt frustrerad då det ofta förekommer på gig som är open for all ages.

Killarna fortsatte, dyngblöta av headbang-svett i sina nya Unearth-tischor, till Kelly's igen efter konserten medan jag tog en taxi hem till PJ som hade lagat natt-mat till mig. Vilken pojkvän jag har! :)



Fler bilder från kvällen finns HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar