8 juli 2009

Fikor, galapremiär och helgplaner

Det mesta som tar upp min tid nu är jobb; någon sommartid där man går hem kl 15:30 om dagarna är det inte tal om för min del just nu. Jag har dock fortsatt mina morgonpromenader på 40 min till jobbet, försökt dra ner på kaffet och tänka mer på det jag äter. Mycket protein och mindre kolhydrater och framförallt minimalt med sött.
I måndags hade jag en underbar fika-dejt med A-Lo på EspressoHouse, igår gjorde jag en lite större ihandling av mat, hygieprodukter och städprylar, och ikväll har jag fikat med fina Nathalie i Vasaparken.
Snart ska jag välja outfit för finbesök av högre rang på jobbet imorgon och därefter galapremiär för Harry Potter And the Half-blood Prince med efterfest i Östermalmshallen. Ska även luncha på thaien med Anders och Lisa, vilket kommer bli väldigt mysigt eftersom jag inte träffat Lisa på ett bra tag.
På fredag blir det förhoppningvis en AW med Annie och hennes kompis Claudio och på lördag ska jag och Anders till MediaMarkt innan jag ska iväg och fira Emilia. Sen på kvällen ska jag träffa Jonas för en fika på Anchor, äntligen. Någon alkohol är det inte tal om längre för det är jag fruktansvärt trött på.

Denna helg är det RockWeekend i Kilafors, vilket absolut hade varit trevligt att vara med på, men eftersom jag inte kan ta ledigt varken tors eller fre just nu då J är på semester, och jag då kommer missa Testament som lirar imorgon och var det band jag verkligen ville se, så känns det ganska meningslöst att lägga ut de pengarna.

Appropå festivaler - Häromdagen satt även den här lilla överraskningen på väggen bakom min skärm på jobbet med anledning av min 14-timmars sömn första dagen på MT och sömn i öltältet andra dagen innan Manson - Tack grabbar, ni har verkligen fångat mig från min bästa sida;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar