8 maj 2009

Friday - I'm in love

Onsdagen innebar några glas rosé hemma hos mig med Vic och Kati innan vi drog till Anchor för tat möta upp Annika och spana in bandet. Det blev en riktigt sen och lyckad kväll där man kanske kunde skippat de sista vin-glaset...men man lever ju bara en gång:)
Dock lite surt att få reda på att Lars Ulrich och Robert från Metallica varit där dagen innan och man missat det!

Lite pix från kvällen



Igår var det riktigt segt att komma upp och ta sig till kontoret men gick gjorde det. Väl där så meddelade dock IT-killen att internet låg nere (igen!) och eftersom de program jag och J jobbar i till 100% är web-baserade blir vi helt låsta vid internetavbrott. Vanligtvis brukar det innebära att IT-avdelningen i London inte får igång skiten förrän vid arbetsdagens slut så jag tog mig helt enkelt hem igen i gassande sol och jobbade hemifrån. Hann då även med tvättstuga, städning, disk, mathandling etc mellan varven vilket var skönt. Avslutade kvällen med några avsnitt Two And A Half Men innan jag somnade som en stock.

Idag ser jag ut såhär (se nedan) och känner mig ganska detsamma - sliten alltså.
Tog en 40 min promenad till jobbet igen med Bollnäs-Martin i lurarna och började dagen på kontoret med det vedervärdiga javat igen samt Hanoi Rocks på högsta volym.
Har hunnit få väldigt mycket gjort på jobbet redan nu innan lunch vilket känns riktigt bra.
Ska snart springa ner och komponera nån typ av billig lunch från Hemköp och joina grabbarna för lunch i sofforna här, och även sätta in cash till Marko för biljetterna till X Point Enemy's spelning i Haninge den 22:a. Kommer bli en riktigt tuff helg med först den och sedan SRF Fest hos Cecci och Marko dagen efter med den obliigatoriska älgwoken. Ska bli mycket intressant:) Dock lirar Raubtier på Dirty Nights den 23:e så man får se om man inte pallrar dit också.



Ikväll har jag först mammas födelsedagsmiddag och sedan drar jag direkt till Blue Moon Bar för att möta upp Kati och gå på en relesefest arrangerad av Anders Tegnér för någon ny förmåga. Kan bli kul! Vad som händer efteråt får vi se men det kan hända att det blir Babylon Bombs på Crazy Nights (Harry B). Den som lever får se.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar