6 maj 2009

Anchor - Club Overlord

Idag tog jag en 40 min promenad till kontoret igen, känner att jag börjar få upp flåset vilket känns skönt, och började dagen med en vedervärdig automatkaffe (alternativen tryter) och Meshuggah i lurarna. Har hunnit få undan det mesta redan nu när det är lunchdags vilket antagligen får betyda en matpaj eller så nu när man ligger i obligatoriskt monitärt underläge.

Sen blir det en runda till bolaget för en flarra rosé för ikväll ska vi samlas lite tjejer först hemma hos mig och sen i Tegnérlunden för att umgås och ta några glas och sen bege oss till Club Overlord på Anchor. Skulle velat gå på Olivias skiva på Mango men det ser svårt ut med den ekonomiska situation som råder. Man får hoppas på att träffa på tjejen i vimmlet sen istället.

I övrigt sitter jag som på nålar av oro för vad min lilla kisse har för sig när jag nu lämnat honom ensam hemma för första gången sedan hans små bravader under helgen. Vilken syn som helst kan komma att möta mig när jag öppnar dörren hemma i eftermiddag. Have faith people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar